lørdag 10. oktober 2009

Annen kursdel




Her er et morsomt bilde av min nevø Jonatan som pop art, stilig! Det syntes han selv også. Lek med bilder var artig, jeg likte spesielt godt denne Warhol-varianten.


Jeg har også registrert meg i Photoshop, og tittet på en del av de mulighetene man har der. Dette er utrolig - her må det nok en del eksperimentering til!

Og så er det altså Flickr som gjelder. Morsomt, da. Her kan man bruke en del timer!

Oppskriften som København bibliotek hadde laget, var fabelaktig fin, enkel og informativ.

Da jeg ennå ikke har mobilkamera, eller mulighet til å overføre bilder fra mobilen, legger jeg til lenken til et morsomt fuglebilde fra Kuala Lumpur som jeg fant på Flickr:

http://www.flickr.com/photos/benbeiske/3998362506/

1 kommentar:

  1. Flott arbeid! Hvis du vil kan du godt legge ut resultatet her på bloggen :)

    SvarSlett