mandag 19. oktober 2009

Tredje kursdel

Nå begynner det å bli noen utfordringer her! Jeg bruker Internet veldig lite, og har aldri vært borti bokmerker før. Men jeg skjønner systemet, og ser helt klart at dette har mange fordeler.

Din sides begynnerguide var instruktiv og fin, Wikipedia har en grei oversikt, men den Us.ef.ul-saken lot seg ikke åpne.

Videoen i Youtube var derimot kjempebra, både med tanke på nytteeffekten og selve instruksjonen.

Jeg har registrert meg i Del.icio.us med brukernavn og passord, og bladd og kikket på andres bokmerker og tags.

Når det gjelder Youtube, har jeg så vidt vært inne der tidligere. Men nå skjønte jeg plutselig hvor enkelt det var å finne frem der! Supert. "Ett år på førti sekunder" var nydelig. Ellers fikk jeg ideen om¨å søke på "Sound of Music", siden jeg akkurat hadde sett en ganske ny film med "kaptein von Trapp", Christopher Plummer. Og i "Sound of Music"-listen kom jeg over en søt liten animasjonsfilm, "Alive with The Sound of Music". Den kan du finne her (den tar bare et drøyt minutt):
http://www.youtube.com/watch?v=Sjt3We1RTAY

1 kommentar: